wtorek, 4 grudnia 2012

MSG

MAAAAAAAAATKO czy tylko ja jestem taka dumna? Występ w największej hali koncertowej świata! I co dalej? Wszystko najważniejsze mają zaliczone, to jeszcze przyjazd do Narni i będę spełniona XDD

Słuchajcie BARDZO przepraszam za brak rozdziału. kompletnie się mnie wena nie trzyma, jeśli ktoś ma pomysł na następny rozdział, albo co chce, żeby się w nim znalazło to mogę spróbować jakoś napisać, ale na razie to mam przez mgłę dobre nowe pomysły, a nie chcę was zawieźć, więc kochani, postaram sie na przyszły weekend napisać, ale nic nie obiecuję...

BARDZO (!) was kocham, mam nadzieję, że wy mnie trochę także :)

MASSIVE SORRY

@Alice1SS

ps.: jak ktoś nie wiedział gdzie oglądać, to jest na One Direction Polska cały post umieszczony z paroma linkami do jednej piosenki XD

1 komentarz:

  1. no ja też jestem z nich mega mega mega dumna w sumie jako żona wspaniałej piątki powinnam!!!!!!!!! teraz do spełnienia powinni do nas przyjechać czekam na następny rozdział!! xxx

    OdpowiedzUsuń