środa, 24 kwietnia 2013

LIBSTER AWARD

Dostałam nominacje od Stella

*regulamin*
Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daję możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.

 1. Imię ?
Alicja (tak wiem, jak w krainie czarów XD)
2. Wiek?
Rocznikowo 15 xd
3. Skąd jesteś ?
Wrocław
4. jak długo słuchasz One Direction i jak ich poznałaś ?
Ponad rok! Pokazała mi moja koleżanka (która teraz ich nienawidzi btw. za to ja tak miałam z początku xd) 
5. Masz jakieś gadżety z 1D
Dwa Plakaty, jeden od siostry a drugi od koleżanki, reszta to tylko płyty :D
6. Tolerujesz dziewczyny chłopców.
Pff, ja nie toleruje, ja KOCHAM!
7. Co sadzisz o LARRYM ?
To tylko przyjaźń!
8. Należysz jeszcze do jakiś fandomów?
Mixer, Lovatic, Harmonizer i troche Belieber
9. Prowadzisz jakieś stronki na fb ?
Nope.
10. Kto jest twoim ulubieńcem?
Pff nie mam! Ja ich wszystkich kocham XD
11. Masz jakieś zainteresowania?
Lubię oceniać muzykę i wgl. Jestem dlatego fanką X Factor XD

__________________________________________________________________

UF! Dużo tego było! hahhaha XD

Moje pytania:
1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. W jakim mieście mogę cię znaleźć? XD haha
4. Do jakich fandomów należysz?
5. Do jakiego jesteś najbardziej przywiązana?
6. Masz jakieś zwierzę?
7. Jaki jest twój ulubiony blog? (z opowiadaniem)
8. Co sądzisz o dziewczynach One Direction?
9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? A jaka jest na dziś?
10. Czytasz jakieś tłumaczenia? Jak tak to jakie?
11. Lubisz bawarkę? (Herbata z mlekiem i dość dużą ilością cukru)

Moje nominacje:


Tylko tyle mogę wytypować, więc.... hahahahaaha xd

4 komentarze:

  1. Może głupie pytanie ale nie mogę skojarzyć Harmonizer to od jakiej gwiazdy??? tak wiem załamałam cię tym pytaniem :-D
    Margaret-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no spoko, one nie są za bardzo znane (na razie XD) Fifth Harmony XD

      Usuń
  2. Powrót! Zapraszam na http://HelloBieber.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrz ile masz komentarzy pod tamtym rozdzialem. kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń