sobota, 14 kwietnia 2012

Rozdział 3

~Andy~
Matko, a jeśli Zayn napisał coś nie miłego, albo nie chciał do mnie wysłać tylko kogoś innego. Nie no ja już nie wytrzymam…
- Andy nie gap się na ten telefon jak jakiś oszołom tylko mi już tu to przeczytaj słyszysz !- Chris już nie mogła wytrzymać ze mną, ale miała racje po prostu się rozczaruje, a to nic złego. Tak ?
- Masz racje, ale mam jedno pytanie zanim otworzę tą wiadomość –
- Co znowu ? –
- Mogłabyś przeczytać za mnie. Bardzo się denerwuje, a ty bardziej potrafisz opanować emocje jeśli będzie coś złego to ją po prostu wykasujesz i nigdy nie będzie tego tematu, a ja nie będę wiedzieć co w niej było. Ok.? -  Poprosiłam. Nie wiem czy bym przeżyła coś takiego już wole nie wiedzieć niż się zamartwiać i ich znielubić. Zawsze ich kochałam i będę ich kochać. Tylko trudno by mi było po prostu słuchać solówek Zayna a on ma niesamowity wokal.

- No dobra, ale weź przestań we mnie wlepiać te twoje ślepia wiesz jak to boli – i pokazała mi język ale przestałam. Podałam jej telefon i od razu zaczęła czytać. Nie wiedziałam co tam jest, ale jej mina nie wskazywała nic dobrego. o.O
- Ty musisz to przeczytać – trochę się przestraszyłam bo nie wiedziałam co tam jest po chwili przeczytałam wiadomość o treści :

~Cześć, chłopaki bardzo by chcieli ciebie i twoje koleżanki poznać. To co zgadzasz się ?~
                                                ~ Zayn ;P

Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. To nie możliwe Zayn Malik Właśnie mnie zaprosił do siebie. W co ja się ubiorę. Zaprosić ich na swoje urodziny, a może ktoś inny wspomni już nie wiem co ja mam robić.
-Ała- Wrzasnęłam szybko na Chris, która mnie walnęła .
- Co ty wyprawiasz odpisuj szybko, a nie wpatrujesz się tylko w ten telefon –
- Ale co ja mam napisać –
- Na pewno coś musisz bo jak nie odpiszesz to ciebie zabije wiesz jak dawno już chciałam poznać Zayna, tak samo długo ty chciałaś poznać Harrego. No i oczywiście resztę zespołu. – Nic tylko mnie szturchnęła. Więc szybko wzięłam telefon i odpisałam.

 ~Jasne. To kiedy ? ~
                                       ~ Andy.

Nie chciałam od razu wypytywać o Hazze, bo by pomyślał że to dziwne. Ale nie wiem  czy to nie będzie dziwne jak przedstawię im moja siostrę, albo gdy zapadnie nie zręczna cisza ?
Spodziewałam  się najgorszego. Ale co mogłam zrobić ?

~ Może jutro jakoś o 14 ? Nie ma z tym problemu podaj mi tylko swój adres, a ja po cb chętnie przyjadę ~
                                                                                     - Zayn –

OMG! Ja zaraz padnę na zawał jutro ? Chyba nigdy nie byłam bardziej szczęśliwa po prostu się popłakałam. Nie mogłam nic wydusić tylko pokazałam telefon  Christinie. Ona tez od razu miała banana na twarzy ;P. Od razu odpowiedziała za mnie wiedziała już co mam namyśli, w końcu od czego są przyjaciele jeśli nie od czytania w myślach .

 ~ Spoko. Water Streat 901 to taki biały ładny domek na pewno znajdziesz ;P ~
 Andy-

No to muszę się zacząć szykować jutro wielki dzień jeszcze musze powiedzieć siostrze i zaraz powiem Christinie. Zaraz jeny zapomniałam że moja siostra jest taka młoda muszę szybko dać znać Zaynowi, żeby Lil się nie nudziła.

~Zayn zapomniałam  ci powiedzieć moja siostra ma dopiero 14 lat nie wiem czy bd mogła przyjść, ale musi was poznać bo jest waszą wielka fanką ~
Andy -

 Szybko powiadomiłam Przyjaciółkę i ucieszyła się jak nigdy do tond
- Jeny Andy kocham cię dzięki, że mnie zaprosiłaś – cały czas mną trzęsła, przytulała albo całowała nie mogła się uspokoić. Tylko krzyczała ze szczęścia. Pomińmy fakt że ja też ;P Aż tu nagle zabrzęczał mi telefon  i ujrzałam wiadomość od Zayna :

~A nie. O to się nie martw, jest tutaj kuzyn Lou ma 15 lat i nazywa się Nate. Jestem prawie pewien, że znajdą wspólny język, w końcu to tylko rok różnicy ;P ~
Zayn  :D


Byłam taka szczęśliwa nie mogłam uwierzyć  w swoje szczęście. Nie tylko ja i Chris poznamy one direction jeszcze moja ukochana siostrzyczka. Jestem ciekawa co powie. No cóż nie dajmy jej czekać wzięłam C. pod rękę i powędrowałyśmy do pokoju Lili.
Jak zwykle siedziała przed komputerem na facebooku (ona nie ma co robić ?). Ale szybko jej zamknęłam tego cudownego, białego laptopa i usiadłam na jej biurku.
- Ej. Ja tu właśnie prowadzę bardzo poważną rozmowę. Serena właśnie się dowiedziała, że pani Grechen ma chłopaka. Właściwie ja posądzałam ja, że sama jest chłopakiem. Mniejsza wstawaj mi i wyjdź- Nakrzyczała na mnie ale z mojej twarzy, ani na chwilkę nie schodził uśmiech.
- Przestań się tak szczerzyć i mów jej o co chodzi bo ja jej zaraz powiem- Wtrąciła się przyjaciółka
- Zaraz. Co ty masz zamiar mi powiedzieć czy to będzie przyjemne czy nie za bardzo. ? –
- No dobrze nie będę ciebie już tak męczyć Zayn Malik właśnie przysłał mi sms-a czy mam jutro wolne, po czym zaprosił naszą trójkę do poznania reszty zespołu, wraz z kuzynem Louisa. Chłopak przyjedzie po nas jutro o 14 –
Jeny, gdybym nie znała mojej siostry to bym pomyślała, że zaraz zejdzie na zawał tak zaczęła świrować i się nas pytać.
- OMG! – krzyczała – CO ja na siebie włożę ? o co się ich spytam ? o czym będę rozmawiała ? Matko co ja zrobię jeśli kuzyn Lou będzie fajny i mu się spodobam ??? – tyle pytań i żadnej odpowiedzi. Z tymi pytaniami zostawiłam moją siostrę. Za to razem z Christiną udałyśmy się do mojego pokoju i zaczęły się przygotowywania…

Tym Czasem w domu u chłopaków …

Zayn
Ale fajnie zgodziła się . Nie mogę się doczekać jutra. Od razu gdy ją poznałem pomyślałem, że będzie pasować do Harrego dlatego postanowiłem ją zaprosić. Oczywiście najpierw musiałem spytać się j=chłopaków bo nie wiem jak by zareagowali, jakby przyszła bez ich wiedzy . O hohoho słyszę wchodzenie po schodach pewnie chłopaki Myślą że śpię i chcą mi zrobić kawał.
- Napewno Śpi – A nie mówiłem – bo wiesz Lou on może się zdziwić co my robimy u niego w pokoju z tym. –
- Spokojnie Hazzuś zawsze idzie do swej nory tylko wtedy gdy chce mu się spać – bałem się, ale trudno przygotowałem się mam przy sobie dwa pistolety na wodę, więc jak usłyszę, że wchodzą to dam im takiego tryska że się nie pozbierają ;P
- Dobra Lou 3…2…1…- i wylali na mnie 2 wiadra wody oj nie pozbierają ….
- Harry szykuj się bo twoje loczki tego nie wytrzymają – i zobaczyli co trzymam w rękach od razu zaczęli uciekać i krzyczeć w niebo głosy.
- Nie Zayn tylko nie moje zacne loczki błagam nie – i było już po sprawie byli cali mokrzy, a razem z nimi cały dom. Nagle wpadli w moją drogę Niall i Liam znaleźli się w nieodpowiednim miejscu. Zaraz cali mokrzy byli, ale się tym nie przejąłem, gdy tylko pognałem do przodu zobaczyłem nasz basen i szybko pognałem do przodu na szczęście Harry i Lou go nie zauważyli i wpadli do wody. Ale miałem z nich ubaw. Potem reszta przyszła i zaczęła się śmiać razem ze mną i tak nam minęła reszta dnia. Gdy chłopacy wygramolili się z basenu poszli się przebrać w kąpielówki i zaczęli się moczyć w wodzie. Ja oczywiście nadal pływać nie umiem, więc tylko czekałem ale miałem na sobie strój bo nadal słońce było więc się przynajmniej trochę opaliłem.  Ale potem Lou mnie namówił do wejścia. Więc zacząłem się pluskać chłopacy mnie lekko już nauczyli pływać i w końcu nie musiałem sam na nich patrzeć.
Gdy skończyliśmy zabawę, przebraliśmy się i poszliśmy do salonu gdzie nadal był bałagan po dzisiejszym seansie filmowym.
- Chłopaki nie sądzicie, że trzeba trochę ogarnąć – W chwili, gdy to wypowiedziałam w drzwiach ujrzałem kuzyna Lou – Nate’a .
- A po co przecież wy i tak nigdy nie sprzątacie, jakaś specjalna okazja czy co ? – powiedział do nas, po czym usiadł na kanapie.
- Jeśli chcesz już wiedzieć to pewne dziewczyny tutaj do domu jutrom przychodzą i nie chcemy żeby od razu uważały nas za świnie – odpowiedziałem mu – a tak się składa, że jedna z nich będzie miała 14 lat, więc nadal uważasz, że nie trzeba Sprzątać ?.
- Hm… chłopaki Zayn ma racje może byśmy ruszyli te tyłki i zaczęli sprzątać – Nate wstał i od razu zaczął sprzątać. Jak zauważyliśmy to też się zebraliśmy i zaczęliśmy wszystko układać. Pod koniec dnia byliśmy już wszystkich tak wyczerpani, że poszliśmy tylko do swoich pokoi i spać.

 ______________________________________________________________________________

Kolejny rozdział i co podoba się ? proszę bardzo proszę zostawiajcie komentarze bo nie wiem czy ktoś wgl. czyta moje wypociny po za tym, one bardzo mi pomagają w pisaniu rozdziałów. motywują człowieka ;P  Jak macie jakieś pytanie oto mój twitter : @lolxx15

Moje wyobrażenia domu Andy xd:








2 komentarze:

  1. suuper ! <3
    czekam na kolejny :*
    i zapraszam do siebie ;)
    http://xmorethanthis1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No zajebisty . :D
    Pisz dalej .:D

    OdpowiedzUsuń