sobota, 30 czerwca 2012

Urodziny !

Witam moich drogich czytelników ! Dzisiaj są moje 14 urodziny ! Yey me ! ;P a teraz do rzeczy może taki mały prezent od was ? ja mam napisane rozdziały ale jakoś nie wiem czemu na później tajk jakby były 20 rozdziałem itd. najpierw wszystko musi się rozwinąć potem bd mogła je wstawiać. Ale tak jestem szczęśliwa bo ja nie mogłam nigdy uzbierać na płytę chłopaków ale teraz od babci i siostry dostałam rozszerzoną edycję  ! :) a od rodziców dostanę conversy ^^ tylko nie wiem czy wybrać miętowe czy czerwone pomorzecie ? A tak od was bym chciała żeby każda pojedyńcza osoba zaznaczyła się na tym blogu czy go czyta ^^ Oraz mam pytanie czy będziecie czytać tego bloga na wakacje ? napiszcie odp. pod tym postem mogą zostawiać kocie także anonimki więc niech się nie krępują <3

Love you all!

Alice ;*

2 komentarze:

  1. STO LAT STO LAT ! < 3
    miętowe są boskie , ale ja bym wybrała czerwone .
    i yees , będę czytać ; d czekam na nn xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego ! Szczescia, spotkania 1D, weny w pisaniu bloga. Sto lat kochana ! Conversy czerwone (Liam ma takie ! Hahah). Jesli chodzi o bloga to go kocham i czytam. Oczywiscie w wakace tez bede ! Dodawaj jak najszybciej rozdzialy. Super blog ^^ Jeszcze raz wszystkiego naj, zapomnialam wczesniej o zdrowiu wiec zyce jeszcze zdrowia. Oczywiscie najbardziej abys spotkala chlopcow i przytrafila ci sie jakas historia jak z bloga :D Wydaje mi sie ze czytasz mojego bloga, ale pozwul ze sie lekko zareklamuje :D
    timehealsallwoundss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń