piątek, 11 stycznia 2013

Następny Rozdział (post organizacyjny WAŻNY)

Następny rozdział pojawi się niebawem, mam już pomysł jak go napisać, ale muszę jeszcze wszystko skleić w całość. Chciałabym się tutaj wytłumaczyć dlaczego do tej pory go nie było, więc... nie miałam kompletnie weny, czasu i kompa (chyba to ostatnie jest najważniejsze XD) Na prawdę! Cały czas miałam pomysł jak ma wyglądać ten rozdział, ale nie wiedziałam (nadal mniej więcej nie wiem) jak mam go zapisać, dlatego chciałam was wszystkich bardzo, ale to bardzo przeprosić. Pewnie większość z was pisze blogi i wie jak to jest. Mam nadzieję, że mi wybaczycie tą nieobecność XD

Teraz jedna z ważniejszych spraw, jak wiecie zorganizowałam konkurs, ale na razie mam tylko 3 prace, chciałabym was prosić, żebyście podesłali mi opowiadanie (link) one-shot swój, lub coś innego związanego z 1D (np. może być też wiersz, jak lubicie pisać XD) prace wysyłacie na alison123456798@gmail.com lub, jeśli ktoś ma sam link to wysyła go pod tym postem jako komentarz, a także odpowiedź do dalszego pytania. - nagrodą będzie opublikowanie na wszystkich moich blogach linku do opowiadania lub całego one shota, lub czegoś innego.
Prace, linki przysyłać  do 30 stycznia, jeśli wygracie to wam odpowiem i wstawie linka, jeślie się zgodzicie XD

1st: opublikowanie, dodanie linku w co najmniej 10 postach + dodawanie linka na mojego twittera i reszcie opowiadań XD
2nd: opublikowanie, dodanie linku w co najmniej 5 postach
3d: opublikowanie dodanie linku w co najmniej 3 postach.

Trzecia, też bardzo ważne sprawa. Jak większość z was już się pewnie domyśla, to nasza kochana Andy będzie miała własną płytę, więc przedstawię wam tutaj jej piosenki, żebyście się z nimi zapoznali i napisali mi, które z nich mają być singlami ( wybieracie trzy piosenki ) 

http://www.youtube.com/watch?v=-ScjucUV8v0&list=PLXf7LpHs-XMHLD5uNkL0HeF3yc6JlTYjE&feature=mh_lolz <----- LINK DO PIOSENEK!!!

1.Bound To You

2. Hurt

3. Candyman

4. Ain't No Other Man

5. Figher

6. The Voice Within

7. Beautiful

8. Show Me How You Berlusqe

9. How We Do (Party)

10. Your Body

11. Oh Mother

12. What a Girl Want

13. Walk Away

14. Save Me From Myself

15. Genie in Bottle

16. Lift Me Up

17. Woo Hoo (ft. Nicki Minaj)

18. Come On Orer

19. Cant Hold Us Down 

20. Lady Marmolade



PROSZĘ O KOMENTARZE Z ULUBIONĄ PIOSENKĄ!!!


2 komentarze:

  1. jak dla mnie 1,8 i 9 :P i czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2, 6, 7.. wiem. miały być 3, ale nie wiedziałam z której zrezygnować. :D no i czeeekam na rozdziaał !! :D

    OdpowiedzUsuń